Petra & D-Diva

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Petra - 23 november 2012 20:14

Tittar bara in lite snabbt för att det är så underbart med fredagskväll- paw rikhtigt :). Nu när jag har semester så behöver jag inte tänka på att pallra mig iväg till jobb. Istället gick jag upp vid 7.00, gick ut med Diva i lugn och ro för att sedan åka iväg till universitetet. Istället för att åka hem så körde jag till Sabina för att ta ut Khan på en runda á 45minuter med lite lydnad, innan jag gick upp och bytade hund för att promenixa med låne-beageln Lily som förutom att sträcka på de små benen fick leta frolicsmulor på en gräsmatta. Om man är tjej får man lixom tänka på vikten. Khan & Lilys rundor blev lite längre än planerat så Diva fick bara en bensträckare innan jag behövde bege mig mot min massage. Gudomligt skönt, om än något kallt i rummet. 


-


Nu sitter jag i myskläderna och väntar på att bakpotatisen ska bli klar och har en sådär riktig fredagskänsla som sällan infinner sig för oss skiftjobbare. Imorgon väntar en dag i skogen med hundaktiviteter och på söndag är det lagtävling nere på klubben :) Inte förrän på måndag tänker jag ta tag i tentaplugget. Gud så skönt med en riktig fredag!

Presentation


Livet med schäfrarna och annat smått och gott.

Änglahundar

Demonen's Carlzon 2011-03-20, till 2011-10-07.

 

 

Min härliga, bångstyrige gråa kille och jag fick en sommar tillsammans men den kommer jag för alltid bära med mig i hjärtat. Bästa Calle Carlzon fattas oss   

 

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards