Petra & D-Diva

Direktlänk till inlägg 29 juni 2013

Semester

Av Petra - 29 juni 2013 21:37

Jominsann, nu har jag landat hemma efter ett kvällskift på jobb och det är minsann semester. Åtminstone i 1 vecka framöver och då ska jag & Diva åka upp till Tiveden utanför Karlsborg, rå om varandra och bli grillade i det här med hundträningens göra och inte göra. Semestern invigs därför med tvättid imorgonbitti så vi har fräscha kläder och dylikt med oss upp på lägret. Innan jobb passade jag på att gå en runda med Diva och hade tur som en tok, lagom till att jag var på väg till bilen kom både regnet och bonden med fåren. 


     

-

Så, nu är det semester ett litet tag och det firar jag genom att ägna morgondagen åt att fixa inför lägret på måndag. Packa, shoppa det sista, tvätta, ja allt sånt. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 28 november 2013 08:30

Det var verkligen inte igår det blev något skrivet här på bloggen. Närmare bestämt över 1,5 månad sedan och det är ju inte så lätt att sammanfatta precis.    -   På hundfronten har jag i alla fall kommit mig för med att anmäla till en appeltä...

Av Petra - 12 september 2013 21:10

De flesta dagar är bra dagar, eller åtminstone okej dagar, men någon gång ibland dyker en riktigt dålig dag upp. En sådan där dag som rimligen borde varit över i samma stund som man vaknade och som verkligen inte går till historien. En sådan dag hade...

Av Petra - 2 september 2013 08:49

Idag vaknade jag till en riktig blåsig höstdag och även om jag gillar sommardagar i all deras härlighet finns det inget som går upp mot en riktig höstdag för att få fart på livet. Tvärtemot sommarens latare dagar är det liksom nu under hösten som jag...

Av Petra - 23 juli 2013 20:53

Helgen som gick var jag ledig och i lördags var vädret helt fantastiskt. Mormor ringde för att gratulera mamma på födelsedagen men eftersom mamma skulle nanna efter nattpass bestämde vi oss för att åka ut till Torups slottpark med hundarna. Kollade m...

Av Petra - 13 juli 2013 21:19


   Nu är det härliga sommarkvällar för hela slanten. Sitter i ute i korta shorts och t-shirt på balkongen med en bok och tända ljus. Då är det sommarkvällar, de där kvällarna när jag inte känner för att gå in men till slut måste. Ofta för att komma i...

Presentation


Livet med schäfrarna och annat smått och gott.

Änglahundar

Demonen's Carlzon 2011-03-20, till 2011-10-07.

 

 

Min härliga, bångstyrige gråa kille och jag fick en sommar tillsammans men den kommer jag för alltid bära med mig i hjärtat. Bästa Calle Carlzon fattas oss   

 

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards