Petra & D-Diva

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Petra - 19 november 2012 22:52

Så är jag hemma igen, efter en dag av konstant tempo - först universitetet och sedan jobb- har jag landat hemma igen. Sååå skönt att jag inte har adjektiv för att beskriva det. Även igår var en lång dag med ett dubbelpass på jobb och inte en enda hundrunda. Med mina steg alltså, Diva var på runda med mamma- varannan timme tydligen eftersom Divan Diva vägrade sköta toalettbestyren med någon annan  än matte. Härligt bortskämd?!


Och så har jag hunnit boka vad jag hoppas kommer bli en alldeles underbar massage- 80 min aromamassage (ev. att bytas ut mot Balimassage när jag begriper vad det innebär) följt av 30 min herbal compress massage. Ens livs första semester borde firas med stil liksom, fast inom budget, och med en praktisk biverkan på en värkande rygg. I Liverpool fick jag en gudomligt skön thailändsk massage av en engelsk massör som intresserade sig för holistiska behandlingar. De masserar med uppvärmda linnekompresser fyllda med örter- himmelsk! 


Nu börjar jag känna mig lite sömnig efter en lång dag så det får bli ett missat avsnitt av Downtown Abbey på catchup. I onepiecen som jag knappt vill erkänna att jag äger och som egentligen inhandlades för att värma i spårskogen och ingenting annat men som är alldeles för skön att skrota omkring i för att jag ska kunna motstå...

Presentation


Livet med schäfrarna och annat smått och gott.

Änglahundar

Demonen's Carlzon 2011-03-20, till 2011-10-07.

 

 

Min härliga, bångstyrige gråa kille och jag fick en sommar tillsammans men den kommer jag för alltid bära med mig i hjärtat. Bästa Calle Carlzon fattas oss   

 

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards