Petra & D-Diva

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

Att lägerladda

Av Petra - 26 juni 2013 12:26

I måndags inleddea sista arbetsveckan före lägret med ett kvällspass så jag passade på att åka upp till Landskrona när mamma skulle jobba. Diva & jag åt medhavd matsäck inne på Kastellet innan vi tog en promenad längs havet till Nyhamn Marina där Venbåtarna går. Solen värmde gott och vi hade en riktigt mysigt stund. Väl hemma hann jag inte mycket mer än lämpa av ryggsäcken innan det var dags att åka till jobb.

-

Igår hade jag en kort morgontur så efter jobb hämtade jag upp mormor fvb till citygross. Mormor ska nämligen fixa lever till hundarna att ha på lägret. Jag passade på att köpa lite lådor och efter fika hos mormor röjde jag upp lite i bilen för att det ska fortare att semesterstäda. Väl hemma lastade jag in Diva i bilen & hämtade ett paket på posten innan Sabina & jag åkte mot Fårhagen för att rasta tillsammans med Jonas S. Vädret var inte helt somrigt så Converse var inte den bästa fotbeklädnaden. Sammanfattningsvis. Landade hemma vid 20.00, värmde lite rester till middag och pluggade kemi i soffan till Midsomer Murders.

-

Idag efter jobb är planen en rejäl genomkörare av kemi inför inlämningen på fredag. Ev väntar en tur till klubben, det återstår att se.

 
 
Nina

Nina

27 juni 2013 08:23

Kemi mitt i sommaren?! Är inte det förbjudet :)? Herregud vad ni kör hit och dit hela tiden, hänger inte riktigt med i svängarna faktiskt *hehe*. //Kramar

http://www.palmstrand.se

Petra

27 juni 2013 08:27

Man hade kunnat tycka det men distansstudierna gör tydligen inte sommaruppehåll:)! Mamma har klienter i Trelleborg & Landskrona så ibland åker vi med och promenerar på nya ställen! //Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra - 28 november 2013 08:30

Det var verkligen inte igår det blev något skrivet här på bloggen. Närmare bestämt över 1,5 månad sedan och det är ju inte så lätt att sammanfatta precis.    -   På hundfronten har jag i alla fall kommit mig för med att anmäla till en appeltä...

Av Petra - 12 september 2013 21:10

De flesta dagar är bra dagar, eller åtminstone okej dagar, men någon gång ibland dyker en riktigt dålig dag upp. En sådan där dag som rimligen borde varit över i samma stund som man vaknade och som verkligen inte går till historien. En sådan dag hade...

Av Petra - 2 september 2013 08:49

Idag vaknade jag till en riktig blåsig höstdag och även om jag gillar sommardagar i all deras härlighet finns det inget som går upp mot en riktig höstdag för att få fart på livet. Tvärtemot sommarens latare dagar är det liksom nu under hösten som jag...

Av Petra - 23 juli 2013 20:53

Helgen som gick var jag ledig och i lördags var vädret helt fantastiskt. Mormor ringde för att gratulera mamma på födelsedagen men eftersom mamma skulle nanna efter nattpass bestämde vi oss för att åka ut till Torups slottpark med hundarna. Kollade m...

Av Petra - 13 juli 2013 21:19


   Nu är det härliga sommarkvällar för hela slanten. Sitter i ute i korta shorts och t-shirt på balkongen med en bok och tända ljus. Då är det sommarkvällar, de där kvällarna när jag inte känner för att gå in men till slut måste. Ofta för att komma i...

Presentation


Livet med schäfrarna och annat smått och gott.

Änglahundar

Demonen's Carlzon 2011-03-20, till 2011-10-07.

 

 

Min härliga, bångstyrige gråa kille och jag fick en sommar tillsammans men den kommer jag för alltid bära med mig i hjärtat. Bästa Calle Carlzon fattas oss   

 

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards