Petra & D-Diva

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Petra - 31 maj 2011 08:27

Nu är jag tillbaka i Liverpool för sista gången, tisdag onsdag samt fredag ska det sluttentas och däremellan är tanken att jag ska hinna packa ihop det allra sista samt gärna städa upp en smula. Min tv har jag tänkt att skicka med Parcelforce, dock verkade det inte gå att boka upphämtning online så ska ringa i eftermiddag och dubbelkolla att kartongen går att skicka. I så fall traskar jag bort med den på fredag eftermiddag, i nödfall får jag ta den med till flygplatsen som specialbagage och då ska detta anmälas till SAS  . Visserligen verkade de ha fastpris på just planerad övervikt så det skulle inte bli fasligt dyrt men vilket meck alltså.


-


Igår var vi en tur till Pildammarna allesammans för att rasta pälsarna, njuta av det fina vädret och jag skulle tanka lite Carlzon innan avfärd. Det blev härliga 1,5 timme i parken innan hemfärd för att packa ihop och bege sig till flygplatsen. Carlzon fick följa med och vinka av och prickade således av både buss och tågstation från miljölistan- förutom pildammarna då. Resan sen var lika spännande klyddig som vanligt  


 


 


 


 


-


Just nu sitter jag och tittar igenom anteckningarna till "Neurobiology of Emotion" som jag ska tenta av mellan 10-12.00 och i eftermiddag lär det bara bli slutspurt på tentan som hålls imorgon eftermiddag. Förutom alla samtal för att reda upp det sista nu då. Fullt ös medvetslös m.a.o, tiden lär ju gå fort tills på lördag i alla fall.


Presentation


Livet med schäfrarna och annat smått och gott.

Tidigare år

Änglahundar

Demonen's Carlzon 2011-03-20, till 2011-10-07.

 

 

Min härliga, bångstyrige gråa kille och jag fick en sommar tillsammans men den kommer jag för alltid bära med mig i hjärtat. Bästa Calle Carlzon fattas oss   

 

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards