Petra & D-Diva

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Petra - 4 maj 2011 07:58

Då ska vi se om internet kan tänka sig vara samarbetsvilligt till slut . Igår var jag rätt effektiv och duktig om jag får tycka det själv. På morgonkvisten donade jag lite med vad jag tror mig kunna få med i packningen på lördag, så här under deadline vecka kändes det även som en ypperlig ide att en gång för alla läsa in mig på alla speciella regler och formulär som gäller för inlämning av kandidatrapporten- nu vet jag förhopningsvis allt om det  . Traskade sedan in mot universitetet tillsammans med Vinny för att ta itu med att snygga till och avsluta samtliga bilagor- vilka är längre än rapporten i sig  .   Under tiden brandlarmet ljöd senare under förmiddagen passade jag på att gå ner till stan och köpa smink. Tanken var att shoppa upp mig till förråden MEN priserna har höjts och nu är det inte alls särskilt mycket billigare. The Airport är tyvärr inget alternativ då de inte sålde min nyans- mög  . Lagom till att jag kom tillbaka upp till biblioteket hade dörrarna öppnats upp igen så jag satt några timmar till innan jag traskade hemåt- via Asda- för att fortsätta arbetet hemmavid. 

-

Passade även på att säga upp mobilen, spotify, internet och tv licensen samt skicka iväg några mail om saker jag känner att jag vill ha koll på. När det var avklarat var det bara att återgå till rapporten en stund innan jag passade på att vila lite samt värma det sista av Korv Stroganoffen till middag.

-

Runt 20-snåret åkte jag och Malin tillbaka in mot universitetet för att jobba någon timme innan vi gick till tågstationen för att möta upp Becky. Becky bodde tidigare tillsammans med oss men gör praktik på parlamentet i London. Idag har hon inlämning på sina universitetsarbeten och behövde därför komma upp till Liverpool några dagar. Såklart får hon bo hos oss under tiden. En kopp te när vi kom tillbaka till huset sedan kände jag mig nöjd för dagen och gick mina sista av 18 238 steg uppför trappan för att joina kudden 

-

Planen för dagen är i stort densamma. Promenera in till biblioteket och köra på så bra jag bara kan med allt som behöver avslutas och knytas ihop. Tröttnar jag blir det helt enkelt till att ta lite frisk luft under promenaden hem och fortsätta härifrån istället. Tanken är att arbetet ska vara utskrivet, helst ihopbundet också, imorgon kväll- senast. Då kan jag känna ro i själen eftersom det bara återstår att lämna in alltsammans på fredag.

Presentation


Livet med schäfrarna och annat smått och gott.

Tidigare år

Änglahundar

Demonen's Carlzon 2011-03-20, till 2011-10-07.

 

 

Min härliga, bångstyrige gråa kille och jag fick en sommar tillsammans men den kommer jag för alltid bära med mig i hjärtat. Bästa Calle Carlzon fattas oss   

 

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards