Petra & D-Diva

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Petra - 30 april 2011 09:59

Tiden har gått jättefort nu i påsk känner jag då jag på måndag sätter mig på flyget för att transportera mig tillbaka till Liverpool. Den kommande veckan, närmare bestämt på fredag, ska jag lämna in min kandidatrapport för gott. Lite *gulp* är det allt och av den anledningen blir det lite jobb med det under dagen. Har försökt fördela tiden mellan tentaplugg och rapporten men nu känner jag att det är hög tid att lägga in lite extra krut på rapporten så att den blir klar till fredag. Rapporten lämnas alltså in på fredag eftermiddag och sen bär det tillbaka till Sverige på lördags förmiddagen. Nästa helg blir således ledig men sen på måndagen drar förvärvsarbetet igång, ska bli spännande att se hur det blir att kombinera jobb, tentaplugg till tre tentor samt liten valp    .

-

Annars har veckan mest fortsatt i samma ointressanta tempo, jobbat på med mitt, rastat Khan mellan varven och försökt bli kvitt min dryga hosta/förkylning. Det sistnämnda projektet har gått sådär bra med påföljd att jag "tvingades" till en ledig dag igår. Var nere på skatteverket för att återregistrera mig i folkbokföringen, klyddade lite med extrapass på jobb, röjde och valpsäkrade sovrummet, tittade på engelska bröllopet och hade mormor på besök. Var mosig i huvudet mest hela dagen så det blev inget jobb gjort och sedan kraschade jag utan ceremoni i soffan runt 21-snåret...Nåja, jag är nöjd med att slippa hosta nattetid i alla fall.

-

Fortfarande har jag inte fått simkortet som hör till abonnemanget, får väl ringa och kolla på måndag så det inte blivit något galet på posten. 2 veckor för ett simkort tycker jag liksom inte är rimlig väntetid  . Annars får jag se hur jag gör när jag är återregisterad i folkbokföringen.

-

Idag ska det i alla fall bli en session framför rapporten och försöka ordna till diskussion och slutsats. Sedan har jag ju veckan på mig med att dona till appendix, göra ändringar i grafer och figurer samt lusläsa och korrigera själva texten s.a.s Det finns hopp om att detta också får ett slut   sedan ser jag faktiskt fram emot tentaplugget där det i alla fall är klart vad jag förväntas göra   


Glad Valborg på er allesammans!

Presentation


Livet med schäfrarna och annat smått och gott.

Änglahundar

Demonen's Carlzon 2011-03-20, till 2011-10-07.

 

 

Min härliga, bångstyrige gråa kille och jag fick en sommar tillsammans men den kommer jag för alltid bära med mig i hjärtat. Bästa Calle Carlzon fattas oss   

 

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards